google.com, pub-6169601410457476, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Taka61Net
Taka61Net
Bizi Takip Edin
04 Mart 2021 - 10:24 - Güncellenme: 04 Mart 2021 - 14:12 G: 04 Mart 2021 - 14:12

18 Mart'ta Çanakkale'de göndere çekilecek ay yıldızlı bayrak Giresun'a ulaştı

18 Mart Çanakkale Zaferi'nin 106. yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen "Anadolu Gönül Yolu" etkinliği kapsamında Çanakkale Şehitliği'nde göndere çekilecek Türk bayrağı, Giresun'a getirildi.

0 Okunma 0 Paylaşım
18 Mart'ta Çanakkale'de göndere çekilecek ay yıldızlı bayrak Giresun'a ulaştı

18 Mart'ta Çanakkale'de göndere çekilecek ay yıldızlı bayrak Giresun'a ulaştı

GİRESUN (AA) - 18 Mart Çanakkale Zaferi'nin 106. yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen "Anadolu Gönül Yolu" etkinliği kapsamında Çanakkale Şehitliği'nde göndere çekilecek Türk bayrağı, Giresun'a getirildi.

Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Şehit Yakınları ve Gaziler Genel Müdürlüğünce, bayrak sevgisi ve tarih bilincinin geliştirilmesi amacıyla hayata geçirilen etkinlik kapsamında, Valilik binasında bayrak teslim töreni düzenlendi.

Vali Enver Ünlü'nün de katıldığı törende Gümüşhaneli gençler tarafından getirilen bayrak Giresunlu gençlere teslim edildi.

Türk Bayrağı, törenin ardından Ordu'ya götürülmek için yola çıktı.

Mersin /Merkez

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!